Service, Garantie en Klachten

Ik ben pas tevreden als jij het bent!

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief  verzendkosten gecrediteerd.

Alleen de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze  mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd  worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met me opnemen via [email protected] Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag  binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten.

Neem s.vp. eerst contact met me op, zodat we samen kunnen zien hoe we de klacht het best kunnen afhandelen.

Ik ben soms bereikbaar op 06-1820 1005, maar makkelijker via [email protected] Houd er s.v.p. rekening mee dat ik een drukke praktijk heb, en niet altijd aan de telefoon kan komen.

Een mail naar [email protected] komt altijd onder mijn aandacht!

Zet in je mail de volgende gegevens:

  1. wat je hebt besteld
  2. wanneer je het hebt besteld en wat het ordernummer is
  3. de naam voor wie het besteld is
  4. wat de klacht is 
  5. je telefoonnummer
  6. wanneer je daarop te bereiken bent

Garantie

Ik geef om mijn producten en doe mijn best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 
Ik ben pas tevreden als jij het bent!

Robbee Vitaliteitsmassage
www.triggershop.nl 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »